"Δεν υπάρχει τίποτε αδύνατο γι' αυτόν που θα προσπαθήσει"
Μέγας Αλέξανδρος
Το Μακεδονικό Κόμμα του Ελληνισμού, προχωρά με ιδιαίτερη χαρά στην κατάθεση της γεωπολιτικής πρότασης του αιώνα, που θα αλλάξει ριζικά την διεθνή σκακιέρα και θα επιφέρει μεγάλες αλλαγές στην στρατηγική αξία χωρών και τόπων, ανατρέποντας την θέση της Τουρκίας, στην οποία και βασίζει την αλαζονική και νεοθωμανική εκβιαστική τακτική της κατά της Ευρώπης και ιδιαίτερα κατά Ελλάδας και Κύπρου, αλλά και του φίλου λιβυκού, αιγυπτιακού και ισραηλινού λαού.
"ΒΟΡΕΙΟ ΣΟΥΕΖ" - Η ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΔΙΩΡΥΓΑ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ
Σχεδιάσαμε λοιπόν την υπερκέραση της Τουρκίας, με την πρόταση δημιουργίας μιας μεγάλης και σύγχρονης Διώρυγας, που θα ξεκινά από τον Πύργο (Μπουργκάς) της Βουλγαρίας και θα τελειώνει στην Αλεξανδρούπολη της Ελλάδας!
Η Διώρυγα αυτή, παρακάμπτει τα Τουρκικά Στενά μια για πάντα, απελευθερώνει την ροή των πλοίων από και προς την Μαύρη Θάλασσα, τονώνει το εμπόριο βορρά - νότου και Ασίας και Ευρώπης, αφοπλίζει κάθε τυχόν επιθετική σκέψη της Ρωσίας και άρα διαφυλάσσει την παγκόσμια ειρήνη, ασφάλεια και σταθερότητα και βοηθά την Δύση να βάλει για τα καλά σε τάξη τον μεγάλο ταραξία της περιοχής, που βαρύνεται με τις πιο στυγνές Γενοκτονίες της νεότερης ιστορίας και ονειρεύεται πια να γίνει πυρηνική δύναμη και να χτίσει μια παγκόσμια ισλαμική και αντιδημοκρατική, φανατική Αυτοκρατορία του ολέθρου, τεράστια απειλή για όλο τον κόσμο, για όλη την ανθρωπότητα!
Η Διώρυγα αυτή, το "Βόρειο Σουέζ" όπως το λέμε, θα έχει μήκος 250 χιλιόμετρα, πλάτος γύρω στα 1.000 μέτρα, θα είναι διπλής ταυτόχρονα κυκλοφορίας και ανεμπόδιστης διέλευσης για όλα τα πλοία, όλων των τύπων, που θα καταβάλουν το σχετικό τέλος. Εξαιρούνται μόνο τα τουρκικά πλοία, τα οποία θα χρησιμοποιούν την παλαιά διαδρομή μέσω Δαρδανελίων, ώστε να αποφεύγεται ο συνωστισμός
Το "Βόρειο Σουέζ" θα είναι η μεγαλύτερη Διώρυγα του κόσμου (το νότιο Σουέζ έχει μικτό μήκος 190 χλμ.) και θα διαθέτει δεξιά και αριστερά υπερσύγχρονους αυτοκινητόδρομους, σιδηρόδρομους και αγωγούς φυσικού αερίου, νερού και πετρελαίου, που δεν θα εξαρτώνται πλέον από την Τουρκία.
Παράλληλα και εκμεταλλευόμενη τυχόν ροή των υδάτων από Μαύρη Θάλασσα προς Αιγαίο, θα κατασκευαστεί δίκτυο συνεχών υδρογεννητριών, που θα τροφοδοτούν με οικολογικό, πάμφθηνο ρεύμα Βουλγαρία και Ελλάδα και όλες φυσικά τις εγκαταστάσεις της Μεγάλης Διώρυγας.
Ταυτόχρονα με τις εκσκαφές, εκατοντάδες σπουδαστές Αρχαιολογίας από Ρωσία, Βουλγαρία και Ελλάδα θα ανιχνεύουν το υπέδαφος για αρχαιολογικά ευρήματα, ενώ γεωλόγοι, μεταλλειολόγοι θα είναι εν δράση για την εκτίμηση των πετρωμάτων και των τυχόν εξορύξεων.
Οι όγκοι χωμάτων θα κοσμήσουν τα πλαϊνά της Μεγάλης Διώρυγας, δημιουργώντας καλλιεργήσιμες εκτάσεις και το μεγαλύτερο ίσως τεχνητό δάσος του κόσμου, για την οικολογική ανάπλαση όλης της διαδρομής των 250 χλμ., σχεδιάζοντας παράλληλα υπερσύγχρονες τουριστικές μονάδες και τουριστικά θέρετρα, με την δυνατότητα σχηματισμού και εσωτερικών τεχνητών θαλάσσιων κόλπων και λιμένων!
Παράλληλα και εκμεταλλευόμενη τυχόν ροή των υδάτων από Μαύρη Θάλασσα προς Αιγαίο, θα κατασκευαστεί δίκτυο συνεχών υδρογεννητριών, που θα τροφοδοτούν με οικολογικό, πάμφθηνο ρεύμα Βουλγαρία και Ελλάδα και όλες φυσικά τις εγκαταστάσεις της Μεγάλης Διώρυγας.
Ταυτόχρονα με τις εκσκαφές, εκατοντάδες σπουδαστές Αρχαιολογίας από Ρωσία, Βουλγαρία και Ελλάδα θα ανιχνεύουν το υπέδαφος για αρχαιολογικά ευρήματα, ενώ γεωλόγοι, μεταλλειολόγοι θα είναι εν δράση για την εκτίμηση των πετρωμάτων και των τυχόν εξορύξεων.
Οι όγκοι χωμάτων θα κοσμήσουν τα πλαϊνά της Μεγάλης Διώρυγας, δημιουργώντας καλλιεργήσιμες εκτάσεις και το μεγαλύτερο ίσως τεχνητό δάσος του κόσμου, για την οικολογική ανάπλαση όλης της διαδρομής των 250 χλμ., σχεδιάζοντας παράλληλα υπερσύγχρονες τουριστικές μονάδες και τουριστικά θέρετρα, με την δυνατότητα σχηματισμού και εσωτερικών τεχνητών θαλάσσιων κόλπων και λιμένων!
"ΜΙΚΡΟΣ ΔΟΥΝΑΒΗΣ"
Η διέλευση των πλοίων θα γίνεται με μεγάλη ταχύτητα, πυκνότητα και ασφάλεια, σε αυτόν τον θαλάσσιο "Μικρό Δούναβη" που θα δημιουργηθεί κάτω από τον Δούναβη, ικανοποιώντας και ανατολή και δύση.
Και την Ρωσία που θα πάψει να είναι εκνευρισμένη και κλεισμένη στη γωνία, αλλά και το ΝΑΤΟ, που ξέρει καλά πως ο κόσμος δεν κινδυνεύει από μια δημοκρατική και χριστιανική χώρα, όταν μάλιστα της δίνεις χέρι ελευθερίας και συνεργασίας. Αντίθετα, κινδυνεύει από χώρες με ολοκληρωτικά καθεστώτα ή ολοκληρωτικούς φανατισμούς και κατακτητικά σχέδια, σαν αυτά που χτίζει η Τουρκία και άλλοι...
ΔΙΩΡΥΓΑ ΕΙΡΗΝΗΣ
Το "Βόρειο Σουέζ" θα εξυπηρετήσει εξαιρετικά την διεθνή ναυσιπλοϊα και το εμπόριο, καθώς θα αποσυμφορήσει την κίνηση των Στενών και θα διευκολύνει την σύνδεση της Μεσογείου με την Μαύρη Θάλασσα, την σύνδεση Βορρά - Νότου και Ανατολής - Δύσης.
Για να καταλάβει κανείς άμεσα τα τεράστια οφέλη για όλους, αρκεί να ρίξει μια ματιά, στον αριθμό και την δυσκολία των πλοίων που συνωστίζονται στα Στενά. Ταυτόχρονα αντιλαμβάνεται πόσο, μα πόσο εξαρτώνται από την Τουρκία και τις διαθέσεις της...
Για να καταλάβει κανείς άμεσα τα τεράστια οφέλη για όλους, αρκεί να ρίξει μια ματιά, στον αριθμό και την δυσκολία των πλοίων που συνωστίζονται στα Στενά. Ταυτόχρονα αντιλαμβάνεται πόσο, μα πόσο εξαρτώνται από την Τουρκία και τις διαθέσεις της...
Ο ΝΕΟΣ ΔΡΟΜΟΣ ΤΩΝ ΑΡΓΟΝΑΥΤΩΝ
Μια ματιά επίσης στον παραπάνω χάρτη, δείχνει επίσης τα τεράστια οφέλη για την Ελλάδα, όπου μετά από 1,5 αιώνα θα ξαναπρωταγωνιστήσει με το ειρηνικό εμπόριο και τη ναυτιλία της σε μια ιστορική για τον Ελληνισμό περιοχή, ακολουθώντας από νέο μονοπάτι τα χνάρια των αρχαίων Ελλήνων Αργοναυτών, φέρνοντας μεγάλη οικονομική ανάπτυξη παντού και για όλους!
Έτσι η Ελλάδα θα συνδέεται πια ανεμπόδιστα με Βάρνα, Κωνστάντζα και Δούναβη, με την ιστορική Οδησσό της Φιλικής Εταιρείας, την περίφημη Χερσώνα, την Κριμαία και την Σεβαστούπολη, την Αζωφική θάλασσα του Ιωάννη Βαρβάκη, την περίφημη γεμάτη ως τώρα Ελληνισμό Μαριούπολη, το Ροστόφ του ποταμού Ντον, το Νοβοροσίσκ, το Σότσι, την αρχαία Κολχίδα, το Βατούμ και τον ιστορικό παραθαλάσσιο Πόντο, με Τραπεζούντα, Κερασούντα, Κοτύωρα, Σαμψούντα!
Η ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΤΗΣ ΥΠΕΡΔΙΩΡΥΓΑΣ
Η Διώρυγα της Μαύρης Θάλασσας, μπορεί να κατασκευαστεί άμεσα, με την συνεργασία Ελλάδας, Βουλγαρίας και Ρωσίας και την συμμετοχή εταιρειών - μετόχων από ανατολή και δύση, που θα θέλουν να συμμετάσχουν σε αυτό το κορυφαίο τεχνικό έργο του κόσμου! Όπως και δυτικών (Γαλλία, Ιταλία, Αγγλία, ΗΠΑ), αλλά και ανατολικών χωρών με μεγάλα εμπορικά συμφέροντα στην περιοχή (Ινδία, Κίνα, Ιαπωνία, Κορέα, ΗΑΕ).
Εκτιμούμε ότι μετά από την προκαταρκτική τεχνική, ναυτιλιακή και περιβαλλοντική μελέτη, θα χρειαστεί μόνο 1,5 χρόνος για να διανοιχτεί, με κύρια εργοτάξια σε Πύργο, Αλεξανδρούπολη, αλλά και άλλα ενδιάμεσα, που θα δουλεύουν ταυτόχρονα και συγχρονισμένα.
Η κατασκευή της Υπερδιώρυγας Πύργου - Αλεξανδρούπολης (Υ.Π.Α.) με τα σημερινά τεχνικά μέσα δεν θα είναι μια δύσκολη υπόθεση, θα προσφέρει χιλιάδες θέσεις εργασίας, ενώ ταυτόχρονα θα συντελέσει στην μεγάλη ανάκαμψη της νότιας Βουλγαρίας και της Θράκης μας, που θεωρούνται από τις λιγότερο αναπτυγμένες περιοχές της Ε.Ε., δίνοντας ανάσα στους πληθυσμούς τους.
Το κυριότερο όμως, είναι ότι θα ανασχέσει την αλαζονεία της Τουρκίας, θα δώσει ελεύθερη διέξοδο στην διεθνή ναυσιπλοΐα, θα φέρει τους λαούς της Μαύρης Θάλασσας, της Ανατολής και της Ρωσίας σε πιο στενή συνεργασία με την Δύση, αποτελώντας μια αδελφική Διώρυγα Πολιτισμού, εμπιστοσύνης και ανάπτυξης για όλους!
Έτσι, οι νέοι και μέλλοντες "Αργοναύτες" δεν θα ξανασυναντήσουν ποτέ τους πια "Συμπληγάδες". Ούτε "αγάδες" και "πασάδες"...
Ναι !!!Προχωρούμε συντεταγμένοι όλοι οι Έλληνες.
ΑπάντησηΔιαγραφή